• | Tom Minnen |

Tom Minnen proudly presents: Hotell me a Tale

Eindelijk het is zover!

Na veel voorbereidingen, slapeloze nachten, veel gepieker en twijfels ben ik blij om eindelijk mijn eigen "verhaal" op de wereld los te laten.

Het is enorm spannend om na zoveel weken in stilte aan dit project te werken,

de wereld nu eindelijk te laten kennis maken met Hotell me a Tale.

Maar waarom " Hotell me a Tale"?

Het idee van Hotell me a Tale is geleidelijk aan gegroeid. Ik denk dat het zaadje geplant is in de periode dat ik werkte als Revenue manager bij Martin's Hotels.

In die periode was ik steeds op zoek naar kennis, informatie, ideeën etc. over Revenue management, maar op de Belgische markt was deze niet of amper vrij voorhanden.

Het is een proces van zelfstandig leren geweest en gebleven.

Ik miste toen vooral een neutrale externe sparringpartner die me coachte, kon uitdagen en kon inspireren.

Toen ik begin 2011 de stap zette naar Booking.com, is het idee van Hotell me a Tale wat op de achtergrond geraakt.

De wereld van de hotelindustrie op het internet en de enorme ontwikkelingen die daar aan de gang waren, hebben mij steeds geboeid. De kans om dit mee te maken van heel dichtbij was dan ook uniek.

Eerlijk? Ik dacht het 1 à 2 jaar te doen, kennis en ervaring op te doen en dan terug naar de hotelsector te gaan.

Het is echter iets anders gelopen. Zonder er echt bij stil te staan, zijn het 6 jaar geworden.

Na een enorm leerrijke rollercoaster van ervaringen, inspiratie, kansen, ontwikkelingen, uitdagingen,... was het tijd voor iets anders.

Na lang nadenken welke richting ik uit wou, was "internet" de rode draad. Wat ik een beetje uit het oog was verloren, was de ingebakken passie voor hotellerie.

Het "idee" bleef in die periode met zijn ups en zijn downs naar boven borrelen, maar werd toch een beetje op de achtergrond geduwd door, de toen in mijn ogen mooie kans in een e-commerce functie bij de blauw/gele Zweedse Meubelfabrikant.

Meubels, design, retail, ... heel leuk en interessant maar ze konden de aantrekking van de hotellerie zeker niet volledig wegduwen of vergeten. Hotelier zijn, zit blijkbaar echt in je aderen, toch een uniek ras?

Na veel twijfelen heb ik dan in maart 2017 de sprong gewaagd om al mijn ideeën van de laatste jaren te verzamelen en deze te vertalen in mijn eigen project. Et voilà, Hotell me a Tale was geboren.

Van waar de naam Hotell me a Tale?

Het idee komt uit mijn overtuiging dat "Storytelling" de sleutel van succes is binnen de hotelsector.

Dit betekent vanuit het perspectief van de gast een coherent sterk verhaal vertellen als Hotel of B&B en dit van het allereerste contact tot het allerlaatste contact. Zo kwam ik bij variaties als "tell me a story", Hotel story, ...

Na het raadplegen van de creatieve breinen van Nele Van den Ende en Yoeri Lewijze was de naam Hotell me a Tale" een feit.

Alle zakelijke details kan je vinden op andere plaatsen op deze website zoals de diensten die we aanbieden, hoe we werken, achtergrond info en natuurlijk al mijn gegevens.

Wil je mijn avontuur blijven volgen? Dit kan zeker via de klassieke kanalen zoals Facebook en LinkedIn, maar natuurlijk ook hier op deze blog.

Tot binnenkort!

Tom Minnen - Hotell me a Tale

Ken je mijn verhaal al? Klik hier

Laatste update: 16/03/2018

Vragen? Opmerkingen? Toevoegingen?

Laat het mij zeker weten: tom.minnen@hotellmeatale.com

AL MEER DAN +2000 ABONNEES

100% veilig. We volgen de GDPR/AVG regelgeving. Je kunt uitschrijven in 1 klik. 

ARTIKELS: Meest recent - Meest Gelezen

Kortrijksebaan 100, 

3220 Holsbeek - Vlaanderen - België

  • Facebook Social Icon
  • Instagram
  • LinkedIn Social Icon

Hotell me a Tale is  een project  van TomBookToo VOF BTW BE0707691709

Privacy verklaring - Algmene Voorwaarden