Foto's die converteren: 5 gouden vuistregels.
Foto's die reservatie's aantrekken. Foto's die Converteren.
In een wereld waar het steeds meer en meer draait om beelden en foto's denk maar aan het grote succes van Instagram en TikTok, zijn sterke foto's van jouw accommodatie cruciaal voor een Online commercieel succes.
Om je op weg te helpen heb ik voor je 5 vuistregels!

1. Geen details:
De fotobibliotheek niet overladen met detailfoto’s, is wel de belangrijkste regel.
Potentiële klanten willen volledige kamers en ruimtes zien, details van het interieur helpen hen niet bij het maken van een keuze. Zou jij schoenen online kopen als u enkel een detail van de zool of de hak zou zien?
2. Badkamer foto’s:
Bij het Online aanbieden van kamers in een Hotel / B&B of van een vakantiewoning in zijn geheel is het belangrijk dat je ook foto’s toont van de badkamer(s). Het is naast de bedden het meest cruciale onderdeel van de accommodatie waarom potentiële gasten reserveren of niet.
3. Geen gasten, personeel of modellen op de foto’s:
Personen op foto’s kunnen (onbewust) afleiden van de essentie. Gasten reserveren een kamer niet voor het model op de foto.
Gebruik je toch foto's met personen, zorg dan zeker dat deze overeenkomen met de doelgroep die je wilt bereiken vb. richt je vooral op gezinnen met jonge kinderen toon dan ook dit soort gezinnen op de foto's.
